Team Żabka
Zapisy zamknięte
Regulamin
1. DEFINICJE
-
- Na potrzeby Regulaminu Turnieju „Legends Clash” przyjęto następujące definicje:
- Aktywacja – pełna weryfikacja i zaakceptowanie zgłoszenia Drużyny przez Organizatora zgodnie z Regulaminem;
- Aplikacja – aplikacja mobilna „Żappka” dostępna na smartfony, której dostawcą jest Partner Handlowy, umożliwiająca pozyskiwanie Kodów Dostępu w zamian za zakup Produktów zgodnie z Regulaminem. Regulamin Aplikacji znajduje się tutaj;
- Discord Partnera Handlowego – kanał komunikacji między Organizatorem a Drużynami, który został utworzony w ramach Serwera Discord zorganizowanej za pomocą platformy Discord przez Partnera Handlowego. Discord Partnera Handlowego znajduje się tutaj. Regulamin Discorda Partnera Handlowego znajduje się pod tutaj. Warunki korzystania z platformy Discord znajdują się tutaj;
- Drużyna – Uczestnicy (Zawodnicy i Zawodnicy Rezerwowi, w tym Kapitan Drużyny) zgłoszeni i uczestniczący w Turnieju na warunkach określonych w Regulaminie w ramach jednego zespołu, zgłoszonego przez Formularz Rejestracyjny. W skład Drużyny wchodzi 5 Zawodników oraz maksymalnie do 2 Zawodników Rezerwowych;
- Formularz Rejestracyjny – formularz umożliwiający zgłoszenie uczestnictwa Drużyny w Turnieju, udostępniony na Stronie Internetowej Turnieju;
- Gra – gra komputerowa „League of Legends”, której dostawcą jest Riot Games, Inc.;
- Kapitan Drużyny – Zawodnik Drużyny dokonujący zgłoszenia Drużyny za pomocą Formularza Rejestracyjnego, posiadający dostęp do Konta dla Drużyny założonego na Stronie Internetowej Turnieju;
- Kod Dostępu – kod alfanumeryczny udostępniany przez Partnera Handlowego za pośrednictwem Aplikacji po dokonaniu zakupu Produktów zgodnie z Regulaminem;
- Konto – profil Drużyny utworzony na Stronie Internetowej Turnieju zawierający dane Drużyny, Zawodników, Zawodników Rezerwowych, a także informacje organizacyjne związane z Turniejem i jego przebiegiem;
- Mecz – rozgrywka dwóch Drużyn w Grze w systemie: Drużyna składająca się z 5 Zawodników przeciwko Drużynie składającej się z 5 Zawodników na zasadach określonych w Regulaminie;
- Nagroda – nagroda przewidziana w Turnieju Legends Clash i przyznawana na zasadach określonych w rozdziale VI Regulaminu;
- Organizator – Fantasyexpo sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000496522, NIP: 8971796193, REGON: 02234085900000, wysokość kapitału zakładowego: 10 000,00 zł
- Partner – Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000015664, NIP: 5242106963, REGON: 01283373600000, wysokość kapitału zakładowego: 400.292.600,00 zł
- Partner Handlowy – Żabka Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Stanisława Matyi 8, 61-586 Poznań, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numeremKRS: 0000636642, NIP: 5223071241, REGON: 365388398, BDO: 000016909, wysokość kapitału zakładowego: 113.215.000,00 zł;
- Partner Techniczny – Grezly sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Izydy 13, 81-601 Gdynia, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000920219, NIP: 8513263743, REGON: 38986630100000, wysokość kapitału zakładowego: 600.000,00 zł
- Produkty – produkty Partnera określone w Aplikacji, których zakup zgodnie z Regulaminem umożliwia pozyskanie Kodu Dostępu;
- Regulamin – niniejszy Regulamin Turnieju „Legends Clash”;
- Strona Internetowa Turnieju – strona pod adresem: https://lol.legendsclash.pl/pl/home, administrowana przez Partnera Technicznego. Regulamin Strony Internetowej Turnieju znajduje się pod adresem: https://lol.legendsclash.pl/pl/regulations
- Turniej – rozgrywki esportowe pod nazwą: „Legends Clash” organizowane i administrowane przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie;
- Uczestnik – Zawodnik, Zawodnik Rezerwowy, w tym Kapitan Drużyny, biorący udział w Turnieju na zasadach określonych w Regulaminie;
- Zawodnik – osoba fizyczna spełniająca warunki przewidziane w Regulaminie, która zgłosiła swój udział w Turnieju w charakterze członka podstawowego składu Drużyny na warunkach określonych w Regulaminie;
- Zawodnik Rezerwowy – osoba fizyczna spełniająca warunki przewidziane w Regulaminie, która zgłosiła swój udział w Turnieju w charakterze członka rezerwowego składu Drużyny na warunkach określonych w Regulaminie;
- Zwycięzca – Zawodnik będący członkiem Drużyny, która zdobędzie I miejsce w Turnieju, tj. wygra Mecz finałowy, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu;
- Dni Robocze - dni od poniedziałku do piątku; za dni robocze nie uznaje się sobót, iedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
- Na potrzeby Regulaminu Turnieju „Legends Clash” przyjęto następujące definicje:
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
- Regulamin stanowi zbiór zasad dotyczących Turnieju, w szczególności w zakresie: zgłoszenia uczestnictwa w Turnieju, zasad warunkujących zdobycie Nagród w Turnieju, zasad rozgrywania Meczów, a także zasad składania reklamacji;
- Organizator organizuje i administruje Turniejem, przy wsparciu Partnera Technicznego odpowiadającego za Stronę Internetową Turnieju, na zlecenie Partnera i Partnera Handlowego;
- Organizator jest podmiotem przyrzekającym Nagrodę w rozumieniu art. 919 i art. 921 Kodeksu cywilnego;
- Turniej opiera się na współzawodnictwie Uczestników, rywalizujących w Drużynach w zakresie rozgrywania Meczów. Zwycięzcami Turnieju zostają Zawodnicy tej Drużyny, która zdobędzie I miejsce w Turnieju, tj. wygra Mecz finałowy, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu;
- Turniej jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie od 19 lipca do 31 sierpnia 2023 roku;
- Celem Turnieju jest promocja Partnera i Partnera Handlowego, a także ich produktów oraz usług, a także stworzenie przestrzeni do rywalizacji e-sportowej (sportowej) przez członków Drużyn w ramach uczciwego współzawodnictwa;
- Wszelka komunikacja obejmująca Turniej, Drużyny lub Uczestników będzie odbywała się za pomocą Discorda Partnera Handlowego i Strony Internetowej Turnieju. Organizator może komunikować się z Drużyną lub Uczestnikami za pomocą innego sposobu komunikacji, jeżeli uzna to za konieczne, z zastrzeżeniem, że Discord Partnera Handlowego i Strona Internetowa Turnieju są podstawowymi kanałami komunikacji wykorzystywanymi przez Organizatora w ramach Turnieju;
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie pod warunkiem, że nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Turnieju, a zmiany nie będą dotyczyć istotnych aspektów uczestnictwa w Turnieju. Wszelkie zmiany w Regulaminie będą ogłaszane z trzydniowym wyprzedzeniem za pomocą Discorda Partnera Handlowego i Strony Internetowej Turnieju.
3.UCZESTNICTWO W TURNIEJU
-
- Uczestnikiem Turnieju może być wyłącznie osoba fizyczna, która:
- przebywa na terytorium Polski przez cały okres trwania Turnieju;
- ukończyła co najmniej 16 lat;
- posiada aktywne konto e-mail;
- posiada aktywne konto umożliwiające uczestnictwo w rozgrywkach w Grze na serwerze regionalnym (tzw. regionie) Gry o nazwie: „EUNE”;
- posiada aktywne konto na platformie Discord umożliwiające dołączenie do Discorda Partnera Handlowego;
- Osoby nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych mogą zostać Uczestnikiem pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w Regulaminie i przekazania Organizatorowi zgody przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego. Wzór zgody, o której mowa w tym postanowieniu, znajduje się tutaj;
- W Turnieju w charakterze Uczestników nie mogą brać udziału:
- pracownicy Organizatora, Partnera, Partnera Technicznego, a także członkowie ich rodzin. Przez członków rodzin rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, kuzynów i osoby pozostające w stosunku przysposobienia;
- zawodnicy zrzeszeni w ramach drużyn lub zespołów e-sportowych, które biorą udział w rozgrywkach: League of Legends EMEA Championship, Ultraliga, Ultraliga 2;
- Proces rejestracji Drużyny w Turnieju przebiega w następujący sposób:
- I etap: utworzenie konta przez osobę spełniająca warunki, o których mowa w pkt. 3.1. Regulaminu z zastrzeżeniem pkt. 3.2. i 3.3. Regulaminu, na Stronie Internetowej Turnieju;
- II etap: utworzenie lub dołączenie do Drużyny za pomocą Strony Internetowej Turnieju jako Kapitan Drużyny, Zawodnik lub Zawodnik Rezerwowy;
- III etap: zgłoszenie Drużyny do Turnieju za pomocą Formularza Rejestracyjnego przez Kapitana Drużyny, pod warunkiem istnienia wolnych miejsc na rejestrację Drużyny w Turnieju, o czym mowa w pkt. 3.7. Regulaminu;
- IV etap: procedura aktywacji Drużyny za pomocą jednego z dwóch możliwych sposobów aktywacji Drużyny:
- sposób I: akceptacja zgłoszenia Drużyny przez Organizatora za pośrednictwem Partnera Technicznego po potwierdzeniu gotowości do uczestnictwa w Turnieju przez wszystkich Uczestników w danej Drużynie;
- sposób II: wprowadzenie w interfejsie Strony Internetowej Turnieju Kodu Dostępu przez Kapitana Drużyny po dokonaniu zgłoszenia Drużyny, o którym mowa w pkt. 3.4. lit. c) Regulaminu. Kod Dostępu pozyskiwany jest za pośrednictwem Aplikacji w związku z zakupieniem w sieci sklepów prowadzonych przez Partnera Handlowego dwóch Produktów Partnera (tj. napoju Coca-Cola lub Coca-Cola Zero) na zasadach określonych przez Partnera Handlowego;
- Uczestnictwo w Turnieju poprzez rozgrywanie Meczów możliwe jest wyłącznie w ramach zgłoszonej i następnie aktywowanej zgodnie z Regulaminem Drużyny. Drużyna powinna liczyć co najmniej 5 Zawodników (w tym Kapitana Drużyny). Drużyna może liczyć maksymalnie 7 Uczestników, tj. 5 Zawodników (w tym Kapitan Drużyny) i do 5 Zawodników Rezerwowych;
- Podział ról w Drużynie dokonywany jest samodzielnie przez członków Drużyny na etapie utworzenia lub dołączenia do Drużyny (tj. Etap II określony w pkt. 3.4. lit. b) Regulaminu), w szczególności Drużyna wyznacza Kapitana Drużyny, a także Zawodników i Zawodników Rezerwowych, zgodnie z wymaganiami ilościowymi, o których mowa w pkt. 3.5. Regulaminu. Informacje te przekazywane są przez Drużynę w ramach interfejsu Strony Internetowej Turnieju;
- Uczestnik może być Zawodnikiem lub Zawodnikiem Rezerwowym tylko jednej Drużyny, do której został przypisany podczas procesu rejestracji w Turnieju zgodnie z pkt. 3.4. Regulaminu. Uczestnik nie może zmieniać Drużyny po dokonaniu zgłoszenia, o którym mowa w pkt. 3.4. lit. c) Regulaminu;
- W Turnieju obowiązuje limit Drużyn, które mogą uczestniczyć w Turnieju, tj. 4096 Drużyn. Organizator zastrzega jednocześnie, że z przyczyn technicznych Strony Internetowej Turnieju na początkowym etapie rejestracji Drużyn do udziału w Turnieju ustanowiony będzie niższy limit Drużyn, tj. 256 Drużyn. Organizator będzie sukcesywnie udostępniał kolejne miejsca, biorąc pod uwagę liczbę zgłoszeń do Turnieju, aż do osiągnięcia maksymalnego limitu, o którym mowa zd. 1 powyżej. Osiągnięcie ww. limitu Drużyn spowoduje niemożliwość zarejestrowania kolejnej Drużyny do Turnieju;
- Drużyna staje się Drużyną oficjalnie uczestniczącą w Turnieju, a Zawodnicy i Zawodnicy Rezerwowi stają się Uczestnikami i oficjalnie uczestniczą w Turnieju po przejściu procedury rejestracji Drużyny w Turnieju określonej w pkt. 3.4. Regulaminu;
- Turniej ma charakter otwarty dla wszystkich osób spełniających wymogi określone w pkt. 3.1. Regulaminu z zastrzeżeniem pkt. 3.2. i 3.3. Regulaminu, jednak pierwszeństwo w procedurze aktywacji, o której mowa w pkt. 3.4. lit. d) Regulaminu, mają Drużyny, które wykorzystały Kod Dostępu;
- Uczestnicy, a w przypadku małoletnich Uczestników, ich przedstawiciele ustawowi lub opiekunowie prawni, mogą w każdej chwili złożyć oświadczenie o rezygnacji z udziału w Turnieju poprzez przesłanie przez Kapitana Drużyny wiadomości o rezygnacji na adres e-mail: [email protected] o tytule: „Turniej Legends Clash – rezygnacja [nazwa Drużyny]”. W sytuacji, w której rezygnacja Uczestnika powoduje, iż łączna liczba Uczestników zgłoszonych w ramach danej Drużyny jest mniejsza niż minimalna liczba Zawodników, o której mowa w pkt. 3.5. Regulaminu, Organizator może wykluczyć Drużynę z uczestnictwa w Turnieju, chyba że Drużyna pośrednictwa Kapitana Drużyny zgłosi nową osobę w charakterze Zawodnika na adres e-mail: [email protected]. W przypadku, w którym zrezygnuje Zawodnik, a Drużyna posiada co najmniej jednego Zawodnika Rezerwowego, Drużyna powinna Zmienić rolę Uczestnika z Zawodnika Rezerwowego na Zawodnika w celu spełnienia wymagania ilościowego, o którym mowa w pkt. 3.5. Regulaminu pod rygorem wykluczenia Drużyny z Turnieju przez Organizatora.
- Uczestnikiem Turnieju może być wyłącznie osoba fizyczna, która:
4. ZASADY TURNIEJU I MECZÓW
-
- Turniej polega na rozgrywaniu Meczów w Grze między Drużynami w systemie pucharowym, w formie online, za wyjątkiem Meczu finałowego, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu, który rozgrywany jest w formie offline;
- Turniej rozgrywany jest w następujących etapach:
- I etap – Kwalifikacje: wszystkie Drużyny rozdzielane są w pary, które rozgrywają między sobą jeden Mecz. Drużyna, która zwycięży w Meczu, przechodzi dalej i gra Mecz z Drużyną, która wygrała swój Mecz. Drużyna, która przegra w Meczu, odpada z Turnieju. Następnie schemat rozgrywania Meczów między Drużynami w kwalifikacjach powtarza się do momentu, w którym pozostanie w Turnieju osiem (8) Drużyn, które przechodzą do II etapu Turnieju;
- II etap – play-off: ostatnie osiem (8) Drużyn rozdzielane są na cztery (4) pary, które rozgrywają między sobą Mecze. Zwycięża ta Drużyna w danej parze, która wygra dwa spośród trzech rozgrywanych Meczów. Zwycięskie Drużyny przechodzą do III etapu Turnieju. Przegrane Drużyny odpadają z Turnieju;
- III etap – półfinały: ostatnie cztery (4) Drużyny są rozdzielane na dwa półfinały. W jednym półfinale biorą udział dwie Drużyny. Zwycięzcą półfinału jest ta Drużyna, która wygra dwa spośród trzech rozgrywanych Meczów w ramach półfinału. Zwycięska Drużyna ma prawo do zagrania w Meczu finałowym, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu. Drużyny, które przegrają w półfinałach, rozgrywają spotkania o III miejsce w Turnieju;
- IV etap – Mecz finałowy, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu pomiędzy dwiema (2) Drużynami, które zwyciężyły w półfinale. Zawodnicy Drużyny, która wygra Mecz finałowy stają się Zwycięzcami Turnieju, a ich Drużyna zdobywa I miejsce w Turnieju. Drużyna, która przegra w Meczu finałowym zdobywa II miejsce w Turnieju.
- Etapy Turnieju, o których mowa w pkt. 4.2. Regulaminu, rozgrywane są na podstawie wylosowanej przed pierwszym Meczem w Turnieju drabinki rozdzielającej Drużyny i porządkujące ich kolejne Mecze w Turnieju. Drabinka, o której mowa w zdaniu poprzednim, jak i wyniki poszczególnych Meczów dostępne są na Stronie Internetowej Turnieju;
- Mecze w Grze rozgrywane są w następujący sposób:
- Mapa: Summoner's Rift;
- Tryb gry: 5v5;
- Drużyny dołączają do swojego Meczu w kliencie Gry poprzez specjalnie wygenerowany kod (kod turniejowy) widoczny w swoim meczu turniejowym.
- Zawodnicy lub Zawodnicy Rezerwowi zajmują miejsca w ramach utworzonego pokoju w Grze zgodnie z umiejscowieniem Drużyny, do której należą, w ramach drabinki, której mowa w pkt. 4.3. Regulaminu. Umiejscowienie Drużyny w ramach drabinki określa też pierwszeństwo w przeprowadzeniu funkcjonalności Gry – tzw. banowania;
- Zawodnicy lub Zawodnicy Rezerwowi powinni posiadać urządzenie, jak i połączenie sieciowe pozwalające na rozegranie Meczu w Grze zgodnie z Regulaminem. Urządzenie Zawodnika lub Zawodnika Rezerwowego powinno spełniać co najmniej minimalne wymagania systemowe, o których mowa na stronie internetowej producenta Gry dostępnej pod tutaj.
5. HARMONOGRAM
-
- Wszystkie Mecze podczas Turnieju, za wyjątkiem Meczu finałowego, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu, odbędą się w formie online na podstawie szczegółowego harmonogramu udostępnionego przez Organizatora za pośrednictwem Discorda Partnera Handlowego oraz Strony Internetowej Turnieju;
- Mecz finałowy Turnieju zostanie rozegrany w trybie offline w dniu 31 sierpnia 2023 r. o godz. 11:00 w Kinguin Esports Performance Center znajdującym się przy ulicy Poleczki 31a, 02-822 Warszawa. Członkowie Drużyn biorących udział w Meczu finałowym zobowiązani są do przybycia na miejsce rozgrywania Meczu finałowego dzień wcześniej przed jego planowanym rozpoczęciem;
- Organizator zapewni nocleg każdemu zawodnikowi w noc poprzedzającą rozgrywki. O szczegółach w odpowiednim czasie poinformuje administracja Turnieju;
- Organizator zapewni podczas Meczu finałowego, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu: sprzęt pozwalający na rozegranie Meczu przez obie Drużyny, zaplecze techniczne i transmisyjne, w tym obsługę urządzeń i programów wymaganych do przeprowadzenia Meczu;
- Mecz finałowy, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu będzie transmitowany w otwartym dostępie na żywo poprzez streaming za pośrednictwem platformy Twitch.tv. W ramach transmisji udostępniany będzie wizerunek oraz nicki (nazwy) Zawodników Drużyn biorących udział w Meczu finałowym;
- Harmonogram, o którym mowa w pkt. 5.1. Regulaminu, może zostać zmieniony zgodnie z potrzebami Organizatora, Partnera, Partnera Handlowego lub Partnera Technicznego, a także w innych sytuacjach, w tym nagłych i nieprzewidzianych, np. awarii Strony Internetowej Turnieju. Wszelkie zmiany w harmonogramie będą ogłaszane za pośrednictwem Discorda Partnera Handlowego oraz Strony Internetowej Turnieju. W sytuacjach jednostkowych (dot. wyłącznie kilku wybranych Drużyn lub Uczestników) Organizator może, według swojego uznania, poinformować dodatkowo Kapitana Drużyny, której dotyczy modyfikacja harmonogramu, bezpośrednio za pomocą wiadomości e-mail lub wiadomości poprzez platformę Discord;
- Organizator zastrzega, że z uwagi na niemożliwość przewidzenia dokładnego czasu trwania poszczególnych Meczów, może dojść do sytuacji, w której Mecz może rozpocząć się wcześniej lub później niż termin określony w harmonogramie określonym w pkt. 5.1. Regulaminu. Przesunięcie rozpoczęcia Meczu zgodnie ze zdaniem poprzednim nie wymaga zmiany harmonogramu na podstawie pkt. 5.5. Regulaminu;
- Uczestnicy mają prawo do bieżącej informacji na temat przebiegu Turnieju, Meczów, harmonogramu, o którym mowa w pkt. 5.1. Regulaminu lub przesunięć, o których mowa w pkt. 5.6. Regulaminu, jak i wyników Turnieju lub Meczu, a także do zadawania Organizatorowi pytań dotyczących Turnieju, Meczów, harmonogramu, o którym mowa w pkt. 5.1. Regulaminu, Regulaminu, jak i wyników Turnieju lub Meczu za pośrednictwem: wiadomości e-mail przesyłanej na adres: [email protected], Discorda Partnera Handlowego lub Strony Internetowej Turnieju. Organizator nie udziela porad, wskazówek lub innych informacji wspierających dotyczących mechanizmów gier lub programów, w tym aplikacji wykorzystywanych w ramach Turnieju;
6. NAGRODY
-
- Nagrodami w Turnieju, do których prawo przysługuje określonym niżej Uczestnikom, są:
- Za zajęcie przez Drużynę I Miejsca w Turnieju – każdy z biorących udział w Meczu finałowym Zawodników lub Zawodników Rezerwowych Drużyny otrzyma po jednym voucherze w postaci cyfrowej na kwotę 10.000,00 zł do wykorzystania w sklepie Media Expert o wartości 10.000,00 zł brutto;
- Za zajęcie przez Drużynę II Miejsca w Turnieju – każdy z biorących udział w Meczu finałowym Zawodników lub Zawodników Rezerwowych Drużyny otrzyma po jednej konsoli Nintendo Switch o wartości 1.349,00 zł brutto;
- Za zajęcie przez Drużynę III Miejsca w Turnieju – każdy z biorących udział w Meczu o trzecie miejsce Zawodników lub Zawodników Rezerwowych Drużyny wygranej w Meczu otrzyma po jednym voucherze w postaci cyfrowej na kwotę 500 zł do wykorzystania w sklepie Media Expert o wartości 500 zł brutto;
- Nagrody zostaną wydane w następujący sposób:
- Nagrody, o których mowa w pkt. 6.1. lit. a) i lit. c) Regulaminu, zostaną wydane poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail nagrodzonego Uczestnika informującego o zdobyciu danej Nagrody wraz z załącznikiem w formie vouchera w postaci cyfrowej;
- Nagroda, o której mowa w pkt. 6.1. lit. b) Regulaminu, zostanie wydana poprzez wysłanie Nagrody przesyłką pocztową lub kurierską na adres korespondencyjny Uczestnika podany w Formularzu Nagrody. Formularz Nagrody zostanie udostępniony poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail nagrodzonego Uczestnika informującego o zdobyciu danej Nagrody w terminie 30 dni od dnia wyłonienia nagrodzonego Uczestnika w ramach Nagród, o których mowa w tym postanowieniu. Nagrodzony Uczestnik powinien odesłać Formularz Nagrody w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail z informacją o zdobyciu danej Nagrody na adres: [email protected] w celu otrzymania danej Nagrody;
- Nagrody zostaną wydane w następujących terminach:
- Nagrody, o których mowa w pkt. 6.1. lit. a) i lit. c) Regulaminu, zostaną wydane w terminie 30 Dni Roboczych od dnia wyłonienia Uczestników nagrodzonych Nagrodami, o których mowa w tym postanowieniu;
- Nagroda, o której mowa w pkt. 6.1. lit. b) Regulaminu, zostanie wydana w terminie 30 Dni Roboczych od dnia przekazania poprawnie i kompletnie wypełnionego Formularza Nagrody przez Uczestników nagrodzonych Nagrodami, o których mowa w tym postanowieniu;
- W celu otrzymania Nagrody nagrodzony Uczestnik musi mieć dostęp do adresu e-mail podanego w Formularzu Rejestracyjnym lub adresu korespondencyjnego podanego w Formularzu Nagrody, o którym mowa w pkt. 6.2. lit. b) Regulaminu, w sposób, który umożliwi mu odebranie Nagrody;
- Nagrodzonemu Uczestnikowi nie przysługuje prawo do wymiany Nagrody na pieniądze, Nagrodę innego rodzaju, rezygnacji z części nagrody, a także prawo do przekazania uprawnienia do uzyskania Nagrody na innego Uczestnika lubosobę trzecią;
- Nagrody objęte gwarancją zostaną dostarczone wraz z kartą gwarancyjną lub jej odpowiednikiem. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość i użyteczność Nagród (w tym odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady rzeczy będących Nagrodami). Odpowiedzialnym z tego tytułu jest podmiot udzielający gwarancji (np. producent, dystrybutor lub sprzedawca);
- Nagroda:
- co do której nie został wysłany Formularz Nagrody przez Uczestnika w wyznaczonym w pkt. 6.2. Regulaminu terminie lub został wysłany Formularz Nagrody wypełniony błędnie lub w sposób niepełny;
- która nie zostanie odebrana przez nagrodzonego Uczestnika;
- której odbioru nagrodzony Uczestnik odmówił;
- której potwierdzenia odbioru nagrodzony Uczestnik odmówił - przepada i pozostaje do dyspozycji Organizatora;
- Nagrody zostaną wydane uprawnionym Uczestnikom zgodnie z właściwymi przepisami prawa podatkowego;
- Nagrody, których wartość brutto nie przekracza 2.000,00 zł, są zwolnione z opodatkowania zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych jako nagrody w konkursach z dziedziny sportu. W przeciwnym razie Nagrody są opodatkowane jako dochody (przychody) z tytułu wygranych w konkursach zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, stosuje się pkt. 6.11. i 6.13. Regulaminu;
- Elementem Nagrody jest dodatkowo kwota pieniężna w wysokości 11,11% wartości danej Nagrody, która nie zostanie wydana nagrodzonym Uczestnikom, ale Organizator potrąci ją przed wydaniem Nagrody i odprowadzi tytułem podatku od wygranej w Turnieju do właściwego urzędu skarbowego;
- Zwolnienie, o którym mowa w pkt. 6.9. Regulaminu, oraz ubruttowienie kwotą pieniężną w wysokości 11,11% wartości danej Narody, o którym mowa w pkt. 6.10 Regulaminu nie mają zastosowania do osób, co do których dochodów znajduje zastosowanie (po przedstawieniu ważnego certyfikatu rezydencji podatkowej) umowa o unikaniu podwójnego opodatkowania między Polską a państwem rezydencji podatkowej takiej osoby. W takiej sytuacji wysokość kwoty ubruttowienia, o której mowa w pkt. 6.10. Regulaminu, zostanie dostosowana do stawki podatkowej właściwej dla kraju rezydencji takiej osoby, a w przypadku zwolnienia kwota pieniężna ubruttowienia nie będzie elementem Nagrody;
- Organizator jest płatnikiem zryczałtowanego podatku dochodowego od wartości wygranej (Nagrody) uzyskanej przez nagrodzonego Uczestnika. Element pieniężny Nagrody nie zostanie w związku z tym wydany nagrodzonemu Uczestnikowi, lecz zostanie on przeznaczony na uiszczenie należnego od tego Uczestnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu wygranych. Uczestnicy, zgłaszając się do Turnieju zgodnie z Regulaminem, wyrażają zgodę i upoważniają Organizatora do potrącenia z wartości przyznanych Nagród kwoty odpowiadającej wartości elementu pieniężnego Nagrody. Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych, Organizator, jako płatnik, przekaże potrącone kwoty na rachunek właściwego urzędu skarbowego, odprowadzając w ten sposób w imieniu nagrodzonego Uczestnika należny podatek dochodowy z tytułu wygranej (Nagrody);
- Nagrodami w Turnieju, do których prawo przysługuje określonym niżej Uczestnikom, są:
7. DANE OSOBOWE I WIZERUNEK
-
- Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku niepodania danych osobowych na potrzeby udziału w Turnieju, Uczestnik nie będzie mógł brać w nim udziału;
- Uczestnicy zakwalifikowani do Meczu finałowego, ich przedstawiciele ustawowi lub opiekunowie prawni (w imieniu Uczestników nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych), z uwagi na jego otwartą transmisję na żywo poprzez serwis Twitch.tv, o czym mowa w pkt. 5.4. Regulaminu, a także promocję Turnieju oraz Meczu finałowego, powinni wyrazić zezwolenie na rozpowszechnianie ich wizerunku przez Organizatora zgodnie z odpowiednim formularzem zgody. Zgoda, o której mowa w tym punkcie, powinna zostać udzielona przy wykorzystaniu wypełnionego Formularza zgody w formie pisemnej, który powinien zostać dostarczony fizycznie przez Zawodnika lub Zawodnika Rezerwowego biorącego udział w Meczu finałowym, o którym mowa w pkt. 5.2. Regulaminu, na miejsce odbywania się Meczu finałowego przez rozpoczęciem tego Meczu finałowego. Formularze zgody dla poszczególnych osób, zgodnie ze zdaniem poprzednim, znajdują się tutaj;
- Wyrażenie zgody zgodnie z pkt. 7.2. Regulaminu jest dobrowolne. W przypadku niewyrażenia zgody, o której mowa w pkt. 7.2. Regulaminu, Uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w Meczu finałowym;
- Dane osobowe Uczestników, w tym ich wizerunek, a także przedstawicieli ustawowych lub opiekunów prawnych Uczestników, będą przetwarzane przez Organizatora, tj. Fantasyexpo sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław (dalej jako: „Administrator”);
- Zasady przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się tutaj;
- Osoba przystępująca do udziału w Turnieju, a także jej przedstawiciel ustawowy lub opiekun prawny mają obowiązek podania danych aktualnych i zgodnych ze stanem rzeczywistym, a także ich bieżącej aktualizacji w celu zapewnieni ich zgodności z aktualnym stanem rzeczy. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych, nieprawdziwych lub niekompletnych danych lub za niedokonanie ich stosownej aktualizacji;
- Komunikację prowadzoną z wykorzystaniem danych osobowych lub komunikacyjnych Uczestnika, jego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego Organizator będzie traktował jako komunikację prowadzoną z osobą, którą reprezentują podane dane osobowe lub komunikacyjne zgodnie z danymi otrzymanymi w ramach Turnieju;
8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I WYKLUCZENIE UCZESTNIKA
-
- Organizator nie odpowiada za:
- stosowanie przez Uczestnika oprogramowania, geoblokad, połączenia VPN i innego rodzaju ograniczeń lub blokad technicznych, sprzętowych, programowych lub sieciowych, które uniemożliwią lub utrudnią Uczestnikowi uczestnictwo w Turnieju, w
szczególności w Meczach; - problemy techniczne, awarie lub ograniczenia techniczne występujące w urządzeniu końcowym, środowisku cyfrowym, systemie teleinformatycznym lub infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Uczestnik, które uniemożliwią lub utrudnią
Uczestnikowi uczestnictwo w Turnieju, w szczególności w Meczach; - niedostępność usług, platform, programów, środków elektronicznego komunikowania się spowodowaną działaniem siły wyższej, a także działaniami lub zaniechaniami Uczestnika, które uniemożliwią lub utrudnią Uczestnikowi uczestnictwo w Turnieju, w
szczególności w Meczach; - zachowanie Uczestnika w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub zasadami współżycia społecznego;
- szkody powstałe na skutek wykluczenia Uczestnika, w przypadku, gdy nastąpiło to z winy Uczestnika lub ze względu na naruszenie przepisów prawa, Regulaminu lub zasad współżycia społecznego;
- stosowanie przez Uczestnika oprogramowania, geoblokad, połączenia VPN i innego rodzaju ograniczeń lub blokad technicznych, sprzętowych, programowych lub sieciowych, które uniemożliwią lub utrudnią Uczestnikowi uczestnictwo w Turnieju, w
- Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie interakcje z innymi Uczestnikami;
- Uczestnik powinien stosować się do uznanych we współzawodnictwie esportowym (sportowym) zasad współżycia społecznego oraz dobrych obyczajów, w szczególności do zasad gry fair play oraz zasad savoir-vivre;
- Zabronione są następujące zachowania Drużyny lub Uczestnika w ramach Turnieju:
- korzystanie nielegalnych lub nieautoryzowanych kopii gier lub programów, w tym aplikacji wykorzystywanych w ramach Turnieju;
- wykorzystywanie błędów, bugów, exploitów gier, platform, lub programów, w tym aplikacji wykorzystywanych w ramach Turnieju;
- wykorzystywanie wbudowanych lub zewnętrznych kodów, kluczy lub innych mechanizmów, w tym formie zewnętrznych programów mogących wpłynąć na Grę, platformy lub programy, w tym aplikacje wykorzystywane w ramach Turnieju w sposób, który nie został opracowany jako cecha, funkcjonalność lub proces wbudowany w grę lub program zgodnie z wolą producenta lub dostawcy Gry lub oprogramowania (np. poprzez zwiększenie celności lub widoczności);
- wykorzystywanie oprogramowania wprowadzonego do urządzenia końcowego (komputera lub laptopa), urządzenia peryferyjnego (np. myszki, klawiatury), innego komputerowego urządzenia zewnętrznego (np. pendrive) w tym w zakresie ustawiania szczególnego macro, mogących wpłynąć na Grę, platformy, programy, w tym aplikacje wykorzystywane w ramach Turnieju w sposób, który nie został opracowany jako cecha, funkcjonalność lub proces wbudowany w grę lub program zgodnie z wolą producenta lub dostawcy Gry lub oprogramowania (np. poprzez zwiększenie celności lub widoczności);
- uczestnictwo w Meczu osoby, która nie jest zgłoszonym członkiem Drużyny w postaci Kapitana Drużyny, Zawodnika lub Zawodnika Rezerwowego lub która za taką osobę się podszywa (np. przez wykorzystywanie konta tej osoby);
- uczestnictwo w Meczu Zawodnika Rezerwowego, który nie został zgłoszony za Zawodnika zgodnie z Regulaminem;
- wymuszanie zmiany Harmonogramu lub przebiegu Meczów, w szczególności poprzez zamierzone wyłącznie Gry lub programu wykorzystywanego w ramach Turnieju lub Meczu lub zamierzona utrata połączenia z Internetem;
- spóźnienie Drużyny lub Zawodnika na Mecz w celu jego rozegrania;
- wyzywanie, obrażanie, stosowanie słów niecenzuralnych w stosunku do Uczestników, Organizatora, Partnera, Partnera Handlowego, Partnera Technicznego lub innych osób lub naruszanie dóbr osobistych podmiotów wymienionych w tym postanowieniu;
- wprowadzanie do gier, platform lub programów, w tym aplikacji wykorzystywanych w ramach Turnieju danych, informacji i treści naruszających dobra osobiste innych osób, obowiązujące prawo, Regulamin, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje, w szczególności o charakterze obraźliwym, wulgarnym, obscenicznym, pornograficznym;
- posługiwanie się w ramach gier, platform lub programów, w tym aplikacji wykorzystywanych w ramach Turnieju nickami, pseudonimami, nazwami obraźliwymi, wulgarnymi, naruszającymi dobra osobiste innych osób, obowiązujące prawo, Regulamin, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje;
- naruszenie regulaminów, zasad i warunków wymienionych w zakresie definicji przedstawionych w pkt. 1.1. Regulaminu;
- naruszenie pkt. 8.3. Regulaminu;
- Organizator ma prawo do weryfikacji zachowań Uczestników w trakcie trwania Turnieju;
- W przypadku zaistnienia wątpliwości, czy Uczestnik spełnił wszystkie wymogi zawarte w Regulaminie (w szczególności w zakresie podania odpowiednich danych i wyrażenia stosownych zgód zgodnie z Regulaminem) lub czy Uczestnik zachowywał się zgodnie z Regulaminem w czasie trwania Turnieju, Organizator ma prawo wstrzymać się z wydaniem Nagród, do czasu wykazania przez Uczestnika, że spełnił on wszystkie wymogi zawarte w Regulaminie lub naruszył Regulaminu;
- W przypadku stwierdzenia, że Uczestnik naruszył Regulamin, w szczególności w zakresie pkt. 8.3. i 8.4. Regulaminu, Organizator ma prawo wykluczyć Drużynę lub Uczestnika z udziału w Turnieju. Wykluczenie Uczestnika z Turnieju będzie równoznaczne z brakiem możliwości dalszego udziału w Turnieju oraz otrzymaniem Nagród. Organizator poinformuje Uczestnika o przyczynie wykluczenia z Turnieju w wiadomości e-mail na adres e-mail Uczestnika wskazany w procesie rejestracji Drużyny do Turnieju. Wykluczonym Uczestnikom, również w przypadku wykluczenia całej Drużyny, nie przysługuje prawo do ponownego przystąpienia do Turnieju w jakiejkolwiek formie lub postaci;
- Uczestnicy powinni niezwłocznie poinformować Organizatora za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected] o wszelkich nieprawidłowościach, błędach, utrudnieniach związanych z przebiegiem Turnieju i Meczów, w szczególności w sytuacjach podejrzenia, że zachowanie innych uczestników narusza obowiązujące prawo, Regulamin, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje, w szczególności jeśli zachowanie narusza pkt. 8.3. i 8.4. Regulaminu.
- Organizator nie odpowiada za:
9. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
- Reklamacje co do przebiegu Turnieju, jak i co do Nagród mogą być zgłaszane w czasie trwania Turnieju, jak i w terminie 14 dni od dnia zakończenia Turnieju:
- mailowo na adres e-mail Organizatora: [email protected];
- pisemnie na adres Organizatora: Fantasyexpo sp. z o.o., ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław z dopiskiem „Turniej Legends Clash – Reklamacja”;
- Nagroda posiadająca kartę gwarancyjną lub jej odpowiednik może być reklamowana wyłącznie w punktach serwisowych podanych w tych dokumentach;
- O zachowaniu terminu do złożenia reklamacji, o którym mowa w pkt. 9.1. Regulaminu, decyduje data otrzymania przez Organizatora prawidłowo złożonej reklamacji;
- Prawo do złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikowi;
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko Uczestnika, nazwę Drużyny, do której jest przypisany w ramach Turnieju, adres e-mail (w przypadku reklamacji składanej mailowo), adres do korespondencji (w przypadku reklamacji składanej pisemnie), a także przedstawienie dokładnych opisu i przyczyny reklamacji;
- Organizator będzie rozpatrywać reklamacje na podstawie Regulaminu w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania;
- Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji w przedmiocie reklamacji tą samą drogą, jaką reklamacja została złożona, na adres Uczestnika podany w treści reklamacji, w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji;
- W przypadku konieczności uzyskania od Uczestnika dodatkowych danych, informacji lub wyjaśnień po otrzymaniu uzupełnionej reklamacji zgodnie z prośbą Organizatora stosuje się odpowiednio pkt. 9.6. oraz pkt. 9.7. Regulaminu;
- Reklamacje złożone po upływie terminu wskazanego w pkt. 9.1. Regulaminu lub bez zachowania procedury reklamacyjnej nie będą rozpatrywane;
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego;
- Reklamacje co do przebiegu Turnieju, jak i co do Nagród mogą być zgłaszane w czasie trwania Turnieju, jak i w terminie 14 dni od dnia zakończenia Turnieju:
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
- Treść Regulaminu zostanie udostępniona wszystkim potencjalnym Uczestnikom w siedzibie Organizatora, na Discordzie Partnera Handlowego oraz na Stronie Internetowej Turnieju;
- Zasady Turnieju określa Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa;
- Uczestnik powinien stosować się do wszelkich regulaminów, zasad i warunków wymienionych w zakresie definicji przedstawionych w pkt. 1.1. Regulaminu. Niestosowanie się do tych dokumentów może spowodować podjęcie czynności przez odpowiednie podmioty (odpowiednich administratorów lub dostawców), które uniemożliwią trwale lub czasowo korzystanie z odpowiednich usług lub funkcjonalności, co może uniemożliwić lub utrudnić uczestnictwo w Turnieju;
- W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa w Polsce, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego;
- Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe związane z Turniejem mają charakter wyłącznie informacyjny;
- Materiały promocyjno-reklamowe, o których mowa w pkt. 10.5. Regulaminu, a także inne ogłoszenia powiązane z Turniejem oraz transmisja Meczu finałowego, o czym mowa w pkt. 5.4. Regulaminu, mogą być udostępniane w mediach społecznościowych (np. Facebook, Twitter), a także przez platformę Twitch.tv oraz Discord. Turniej nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też tworzony we współpracy z mediami społecznościowymi, platformą Discord lub ich administratorami. Wszelkie informacje przekazywane przez potencjalnych Uczestników lub Uczestników są powierzane Organizatorowi, a nie mediom społecznościowym, platformie Discord lub ich administratorom. Wzięcie udziału w Turnieju oznacza, iż dana osoba wyraża zgodę na zwolnienie mediów społecznościowych, platformy Discord lub ich administratorów z jakiejkolwiek odpowiedzialności w związku z organizowanym Turniejem;
- Turniej nie jest sponsorowany ani organizowany przez Riot Games, INC;
- Uczestnictwo w Turnieju jest dobrowolne. Wzięcie udziału w Turnieju oznacza zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptację Regulaminu;
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 19 lipca 2023 roku o godz. 6:00;